404 Error : Page not found
Hi there.

I'm EXO's Luhan. Welcome to my wife's blog and her name is Adelina but she prefer people call her Elin. She is a hardcore KPOP fan. Blog is just her pastime ((i guess)) because twitter is already taken her heart but she still loves her husbands and she said she's sorry because this blog dont have tagboard since i told her to make this blog a little bit private because she is my wife. so any problems? just comment at her entry. thanks for a visit. /flying kiss/

" EXO IS MY HUSBAND
especially
Sehun , Luhan and Baekhyun (HunHanHyun)" - Elin


entries tumblr twitter follow

© BASECODES BY QSSTORY | SKIN BY HNIEMINN
Korean Music Wave buat aku merana //sobs
Saturday 24 September 2011 @ 7:48 pm
0 leave comment


Assalamualaikum and Annyeonghaseyo . 

Hoi KPOPPOPPERS , Korang tau tak yg KMW kt Malaysia ? Tak tahu ? Nak pegi ? Adoi , hari nie larh KMW dia . Sudah terlambat . Aku tau lama dah , dari bulan lepas lgi tapi keadaan tidak mengizinkan aku nampaknya . Kesian kan aku , tapi nasib baik aku ada geng , banyak geng aku . LOL ~ 

Btw , Wahai KPOPPOPPERS sekalian , korang tau tak sapa yg datang ke KMW tu ? Okay , banyak orang da tau xD Ta pe larh , tak salah kan kalo kita cakap sekali lgi kan ? ==" 

Artis yang datang : GD , TOP , Seungri , FT ISLAND , Park Jung Min , Teen Top , U-KISS , 4Minute

Pastu , MC dia pula , nak tau sapa ? U-KISS's Kevin and Dongho ! Huaa ! Dua2 suami aku tu . Okay , Aku membara gila punya bangang . Beast dulu aku tak leh mai then yg nie pun aku tak leh mai . Adoi , Awat aku bernasib malang ?

Aku nak jmpa GD ! TOP ! SEUNGRI ! TEEN TOP ! FT ISLAND ! U-KISS ! Banyak bias aku yang datang :3 Kalau Infinite and B1A4 datang , aku tak pegi . Pergh , sah aku kena sawan . Nasib baik tak datang .

Lagi satu , aku jealous sungguh sapa-sapa yang pegi KMW tu then tweet gambar diaorg dekat Stadium Merdeka . ADOI , Jealous gila ak , Tak pe2 . Kali nie aku tak leh pegi . lain kali aku pergi . tapi aku nak pergi ngan sapa ? Sapa nak teman aku ? haha xD

pas2 aku nak beli banyak barang nanti xD . Yes , aku suka beli barang banyak - banyak . Aku geram + jealous . Waah ~  macam - macam perasaan yang ada kat aku sekrang . Aku tau banyak orang mcm aku jugak Antaranya , Unnie Nana , Eisya , Seri and banyak lgi ~

Sudah ! tu je entry pasal KMW ~ Tak mau fikir pasalnya , nanti merana diriku T-T

← NEWER
OLDER →