404 Error : Page not found
Hi there.

I'm EXO's Luhan. Welcome to my wife's blog and her name is Adelina but she prefer people call her Elin. She is a hardcore KPOP fan. Blog is just her pastime ((i guess)) because twitter is already taken her heart but she still loves her husbands and she said she's sorry because this blog dont have tagboard since i told her to make this blog a little bit private because she is my wife. so any problems? just comment at her entry. thanks for a visit. /flying kiss/

" EXO IS MY HUSBAND
especially
Sehun , Luhan and Baekhyun (HunHanHyun)" - Elin


entries tumblr twitter follow

© BASECODES BY QSSTORY | SKIN BY HNIEMINN
Aku dah sesat (ಠ‿ಠ)
Monday 5 December 2011 @ 8:36 pm
2 leave comment


Assalamualaikum and Annyeong

HAHA , suspen tak tajuk entry ni ? Tak ? Kfine (ಥ_ಥ) Btw , aku memang dah sesat LOL . Sebelum kita memulakan topik kita , do follow and mention me in Twitter [CLICK HERE] . Sambung balik , Ye lah , aku dah lama tak edit blog sendiri cewaah , asyik edit blog orang je -.-" tapi eden edit lah juga kan . Tapi kali ni , eden nak edit blog sendiri //berapa kali aku nak bagi tau ?

Err , tapi aku tak tau nak guna template yang mana ? \(ಠ ὡ ಠ )/ Kasihanilah saya , otak saya tengah buntu untuk mencari template . Bantulah saya .__. HAHA and buat template sendiri ? HAHA sampai bila-2 aku tak mau buat . M to the A to the L to the A to the S . Kesiankan aku ? Aku tengah edit blog aku , try-2 je lah template tu tapi aku tetap malas , Oh tidak . susah kalau penyakit malas aku datang .__. and sekarang mood aku down berapa peratus entah ? ○_○


Actually , post ni macam-2 aku nak cerita -..- Maybe hari Rabu aku balik kampung . Tak boleh online ? Err , tak pasti . sebab kampung aku canggih XD Kampung aku kat Perak . Lalala 。◕‿‿◕。 Dekat kan ? Ok good (Y) Tapi kat kampung aku tak de kawan T__T kasihanilah saya *again* Cousins aku ? Huh ~ tak leh harap -..- adik aku ? tak tau , no komen (゜Д゜)Dia laki . tak satu kepala dengan aku . //sejak bila aku ada adik ?

And sejak beberapa hari yang lalu , hidup aku jadi sunyi lah Y__Y kasihanilah saya *again and again* Oh yeah , dalam rumah memang aku tak da kawan , kakak aku sibok dengan tengok TV -..- then parents aku selalu keluar ada kerja -..- and aku lapar sekarang bila parents aku nak balik ? aku dah cari makanan kat dapur tapi hampeh , tak da langsung . ┌( ಠ_ಠ)┘


Tadi kan aku baru lepas edit tumblr aku . HAHA XD theme sebelum ni aku tengok macam pa entah , then aku guna layout baru *drum rolls* And kalau nak tengok [CLICK HERE] And please ignore muka Woohyun XD HAHA Ok , tumblr aku tak cantik rite ? fine -..- aku boring tu pasal aku edit tumblr aku :D

Oh , itulah saja aku nak cakap untuk hari ni , and nantikan comeback aku ya . LOL maybe minggu ni atau minggu depan . Teaser belum keluar lagi , nanti kalau dah keluar , aku bagi tau (Y) Dalam teaser aku nanti maybe ada Infinite , B1A4 and macam-2 lagi . ceh berangan aku puiih . Kbai ! ٩(●̮̮̃●̃)۶

7 guys will confess me tomorrow [cr : tumblr and diri sendiri]
Love from ,
Elin  ♥◡♥ 

← NEWER
OLDER →