404 Error : Page not found
Hi there.

I'm EXO's Luhan. Welcome to my wife's blog and her name is Adelina but she prefer people call her Elin. She is a hardcore KPOP fan. Blog is just her pastime ((i guess)) because twitter is already taken her heart but she still loves her husbands and she said she's sorry because this blog dont have tagboard since i told her to make this blog a little bit private because she is my wife. so any problems? just comment at her entry. thanks for a visit. /flying kiss/

" EXO IS MY HUSBAND
especially
Sehun , Luhan and Baekhyun (HunHanHyun)" - Elin


entries tumblr twitter follow

© BASECODES BY QSSTORY | SKIN BY HNIEMINN
50 facts about me ٩◔‿◔۶
Wednesday 25 January 2012 @ 11:41 am
0 leave comment



Assalamulaikum and Annyeong ,


Hari ni eden terlebih rajin ,  lol and tak de kerja . walaupun banyak kerja aku kena buat -.- Aaah So , tengok je fact-2 aku tu ya :) harhar

1. Aku suka paksa orang , tapi aku tak suka orang paksa aku .

2. Aku suka kucing , tapi kadang-2 aku jadi kejam haha XD aku pijak ekor dia -.-

3. Aku suka makan Western food XD

4. Aku sensitif pasal ketinggian lol

5. Aku lebih rapat dengan rakan maya aku dengan kawan di sekolah :)

6. Aku suka fangirling dekat sekolah .

7. Kalau aku minat apa-2 benda , aku akan bagi orang yang aku dekat , suka juga akan benda tu .

8. Berat aku 42kg , tinggi aku 158 ke 159 entah lol

9. Kadang-2 ada benda aku tak suka kat lelaki :3 tapi laki Korea sentiasa dihatiku lol

10. Aku tak suka kawan sekolah aku kutuk pasal KPOP kalau tak aku bunuh dorang *angkat pistol*

11. Aku suka blog yang simple . tak suka berserabut .

12. Aku suka makan kerepok lekor . lol

14. Aku suka makan aiskrim BR . Oh mai , lama aku tak makan xD

15. Selalunya , aku buat kerja sekolah aku last minit . lol macam sekarang , bukan aku buat lagi

16. Kadang-2 aku tiru kerja sekolah kawan aku , tapi bukan selalu ya . take a note please : haha tak selalu -.-

17. Aku tak suka orang kutuk aku , aku tau aku tak perfect tapi dia tu perfect sangat ke ? -.-

18. Aku buat blog aku ni 25 November 2009 ._.

19. Aku pernah masuk asrama then keluar hahaha -.-

20. Aku tak boleh dengar perkataan "makhluk halus" atau adik beradik dengan benda tu . sebab lepas aku dengar , aku mesti duduk diam . sepatah perkataan pun aku tak cakap .

21. Aku penakut and berani lol =.=

22. Aku suka tengok cerita Harry Potter , Narnia , Pirates of Carribean and cerita fantasy yang lain .

23. Aku tak suka tengok Twilight , maybe tak sesuai untuk aku tengok XD atau aku tak tengok dari mula . *angguk*

24. Aku ada 2 twins , and dua-2 aku sayang :) harhar

25. Aku sayang Whoopers and LWT's .

26. Aku suka tengok cover fanfic yang lawa-2 haha , tapi aku tak reti buat Y-Y

27. Aku tak pernah couple -.-

28. Aku ada crush . harhar tapi aku tak tau sapa -.-

29. Aku suka kat budak form 1 -.- lol tak logik . harhar pelik sungguh aku

30. Aku tak reti buat doodles -.-

31. Aku takut nak bagi freebies , sebab aku takut benda yang aku buat tu buruk ._.

32. Aku suka edit blog . muahaha hobi aku tu .

33. Aku tak suka balik kampung aku kat Perak , sebab tak de kawan T^T

34. Aku suka shopping .

35. Kalau aku pergi shopping mall , mesti aku serbu kedai buku dulu (Y)

36. Aku nak jadi nerd daripada jadi budak hot :D sebab NERD ITU CUTE haha XD kfine , aku perasan -.-

37. Aku ada sifat yang cepat terasa -.- lol eh ye ke ?

38. Aku ada list skins-2 yang lawa , tapi aku dah cop . so , sapa yang minta tu . harhar aku tak bagi ._.

39. Aku ada dua orang kakak je .Kakak kandung and kakak angkat :)

40. Harhar , aku tak de abang tapi aku ada sorang . eh ayat keling -.-

41. Bapa aku Choi Min Ho *O* harhar tak caya ? tanya lah omma aku :) harhar

42. Aku ada banyak nickname . tapi paling aku suka Amber :) harhar

43. Bias aku mula-2 ialah Siwon , then Gikwang , then Sandeul wohoo , Sandeul sampai sekarang . masih bertahan ya XD

44. Aku belajar untuk setia . lol

45. Aku suka B1A4 and Infinite gila-2 lol tapi yang lain pun sama XD

46. Aku takut nak post pasal laki orang lol -.-

47. Aku bukan baik pun haha , jahat ada lah (Y)

48. Aku suka KPOP sejak Disember 2010 . tapi pada March 2011 , aku minat gila-2 :DD

49. Aku lebih guna Twitter dari Facebook .

50. Aku suka stalk orang XD

Aaah -.- aku tak de idea . kbai -.- Ppyong :3 HARHAR Weh aku dah gila wohoo , penyakit sudah datang . kbai , eh kboi :P

Aaaaaah -.- fb aku selalu buat pasal -.-

← NEWER
OLDER →