404 Error : Page not found
Hi there.

I'm EXO's Luhan. Welcome to my wife's blog and her name is Adelina but she prefer people call her Elin. She is a hardcore KPOP fan. Blog is just her pastime ((i guess)) because twitter is already taken her heart but she still loves her husbands and she said she's sorry because this blog dont have tagboard since i told her to make this blog a little bit private because she is my wife. so any problems? just comment at her entry. thanks for a visit. /flying kiss/

" EXO IS MY HUSBAND
especially
Sehun , Luhan and Baekhyun (HunHanHyun)" - Elin


entries tumblr twitter follow

© BASECODES BY QSSTORY | SKIN BY HNIEMINN
Random again
Saturday 4 February 2012 @ 1:52 pm
2 leave comment

Teen Top opparr are so daebak . 

Assalamualaikum and Annyeonghaseyo .
Hari kan banyak benda aku nak cerita . haha XD so baca elok-2 ya .______. btw aku lapar . haha . aku memang fail kalau kat intro ._.

Random 1

Omg , Kpoppers mesti dah tahu , lagi-2 Angels . aaaaah you know what ? aaaaah TEEN TOP MENANG ~ Akhirnya ! menang juga :D aaah I'm proud for being  an angel. Semalam aku pergi sekolah , so aku tak tengok Mubank . Kalau aku tengok live , mesti aku dah menjerit satu rumah . First win tu . siapa tak happy ? Teen top kata dorang nak dapat first win . and semalam , dorang dah berjaya . omg . macam tak percaya pun ada .  #TeenTop1stWin and Congrats Teen Top trending worldwide . *O* Aaaah tapi aku tak sempat printscreen . haha 

Credit to the owner
Hehe , best gilaaa . and tau tak ? dorang kumpulan yang paling muda menang kat K-chart . aku rasa lah ._. aah *O* and kenapa dorang tak menangis ? lol tapi Ricky oppa nangis . haha Kalau Infinite semua nangis kecuali MyungYeol . haha back to topic . aah 03022012 Angels mesti akan ingat tarikh tu :) haha 01092011 , haha tu tarikh Infinite menang . fisrt win juga . TeenFinite dah menang . sekarang , aku tunggu B1A4 untuk menang :) haha .  


Credit to tumblr
Random 2 

Hahaha XD Wohooo , B1A4 Sesame Player . Ada ke ? yup . ado , ado ,ado . haha XD tapi aku baru tengok preview je . eps 1 dah ada tapi tak de eng sub . mana lah aku faham .____. haha Season 1 : Mblaq . haha aku tak tengok yang tu . Kalau Season 2 : Infinite . eden tengok sampai habis . haha daebak tak ? ;p haha Kalau boleh season 3 ni , eden nak tengok ! haha . akan cuba tengok ._. lol *O*

 Lagi pun dorang target followers mereka akan bertambah kalau dorang masuk Sesame Player . Haha . So , Jom follow twitter doraaaanggg  haha CLICK HERE FOR MORE INFO . Haha malas nak paste benda alah tu dekat entry ni . nanti entry ni jadi panjang lebar -.- and and and . haha kalau dah sampai 2 juta , Gongchan and Baro akan tunjuk dorang punya abs ._. omg *faints* haha Sandeul ? me so sad . aha it's so okey (Y)

Credit to tumblr
Random 3 

Adakah anda nampak perubahan di blog ini ? haha tak nampak ? anda buta . haha k jokes XD Oh yeah , eden guna skins Lettha . haha and it's so simple -.- and eden tak tukar pun dia punya tema warna . eden malas nak main-2 dengan code warna . haha lagu dalam blog ni ialah I KNEW IT - BEAST lol . best tak ? hahaha XD act , eden dah edit template ni dua hari yang lepas , tapi baru hari ni nak tukar . lol . rajin tak aii ? haha selalu je tukar template ;p
SEBELUM


SELEPAS

 

Random 4 

Haha esok eden balik kampung lagi , so eden kena deacive account facebook yang first tu . FYI , Elin akan deactive account tu kalau elin pergi bercuti lol -.- so , kalau elin bercuti pun , elin akan bukak fb yang kedua tu . haha daebak tak ? haha okey tak . minggu lepas dah balik kampung . and esok balik lagi ? 

omg T^T dah lah homework banyak gila . haha tau tak Komsas ! haha naik angin kejap XD tindakan cikgu kejam lol -.- sebab dia dah bagi kertas , eden ingat kena lekat ke apa . tapi kena salin ? pergh , banyak kot kertas dia bagi . yang sebelum ni dia bagi pun tak siap lagi -.- haha mati aku kali ini . 

Credit to A look into my heart
And yang tu je lah aku nak cerita . haha panjang tak ? lol aku dah letih . kbai . nak tidur ;p ceh mana ada -.-' Kbai . aaaaaaah aku . aku . aku nak makan . haha an aku memang lemah dengan penutup juga . haha

Hari ni hari jadi siapa ? ._. haha 

← NEWER
OLDER →