404 Error : Page not found
Hi there.

I'm EXO's Luhan. Welcome to my wife's blog and her name is Adelina but she prefer people call her Elin. She is a hardcore KPOP fan. Blog is just her pastime ((i guess)) because twitter is already taken her heart but she still loves her husbands and she said she's sorry because this blog dont have tagboard since i told her to make this blog a little bit private because she is my wife. so any problems? just comment at her entry. thanks for a visit. /flying kiss/

" EXO IS MY HUSBAND
especially
Sehun , Luhan and Baekhyun (HunHanHyun)" - Elin


entries tumblr twitter follow

© BASECODES BY QSSTORY | SKIN BY HNIEMINN
Saturday
Saturday 3 March 2012 @ 10:09 pm
0 leave comment


Assalamualaikum and Annyeonghaseyo . 

Heh , lama aku tak update kan ? well , exam nak dekat dah . tapi aku baru baca BM and Science . tu pun tak pasti masuk kepala otak ke tidak . kfine . kita terus ke isi . aku tak suka buat intro sebab aku tak reti . 

Btw , gambar kat atas tu kan . omg comelnyaaaaa suami aku . aaah Sandeul *O* Gongchan pun comel . k lupakan . so blog ni dah tukar rupa bentuk . keh . warna purple + blue . lol cantik kan kan kan . lol syok sendiri . act idea aku tak de ni . so maybe entry ni pendek je lah . sebab otak aku tengah kering . sedikit air pun tak de kat otak aku . lol aku merepek . 

and and , Big Bang dah keluar lagi baru . Blue and Bad Boy . tapi aku suka Blue lagi . heh bila comeback stage mereka ? dah ada ke ? lol ada dah kot cuma aku yang tak tengok lagi . keh , aku suka lagu blog aku . tenang je jiwa aku bila dengar lagu tu . haha Ailee nyanyi *O*yang berlakon dalam Dream High 2 tu :3 haha 


Weh , aku nak sambung tengok SUFBB and Dream High 2 . lol aku tak tengok lagi episode yang terbaru . ingat aku rajin sangat ke nak tengok ? eh rajin tapi sibuk Y__Y exam next week T^T aku takut ._. boleh ke aku skor A ? aah aku takut . takut-2 tapi tak study juga -.-' tapi tak pe . esok aku nak buat study group dengan geng aku . tapi firasat aku menyatakan bahawa kami tak kan belajar esok . k aku risau .

Aku tukar tagboard aku . dari fibox ke cbox . haha tetiba je kan ? sebab fibox haritu buat hal dengan aku then aku naik angin . aku tukar lah ke cbox . aku buat account baru *~* haha B1A4 nak buat comeback bulan ni weh . album keluar 14 March nanti . sama dengan birthday Nani and sehari selepas birthday Myungsoo . keh . then birthday Sandeul , aku tak tau tak bagi apa . Bibim , dia buat skarf haritu dia cakap kat aku *O* wohoo

Lol . aku rasa yang tu je lah aku nak type . aku just type apa yang keluar kat kepala aku . lol idea itu datang dengan serta-merta *cough* . Kbai o/ o/ ppyong
Weh-2 cantik tak blog ni ? lol abaikan

← NEWER
OLDER →