404 Error : Page not found
Hi there.

I'm EXO's Luhan. Welcome to my wife's blog and her name is Adelina but she prefer people call her Elin. She is a hardcore KPOP fan. Blog is just her pastime ((i guess)) because twitter is already taken her heart but she still loves her husbands and she said she's sorry because this blog dont have tagboard since i told her to make this blog a little bit private because she is my wife. so any problems? just comment at her entry. thanks for a visit. /flying kiss/

" EXO IS MY HUSBAND
especially
Sehun , Luhan and Baekhyun (HunHanHyun)" - Elin


entries tumblr twitter follow

© BASECODES BY QSSTORY | SKIN BY HNIEMINN
Yes , It's school holiday now !
Sunday 11 March 2012 @ 5:29 pm
0 leave comment


Aaaaaaah , comelnya anak aku

Assalamualaikum and Annyeonghaseyo

Hesh , dah cuti dah weh . haha cuti . Tapi homework ada juga . alahai , malasnya aku nak buat . And and aku dah habis exam . cuma result je belum dapat . Aaaah aku tak tau aku target berapa A . Aaaah lupakan weh . aku rasa baik tak payah dibincangkan . And do follow me on TWITTER

Hahaha , act banyak gila cerita aku nak cerita . tapi aku malas nak type . ala , kesiannya aku . keh , tadi kan kat Inki . omg BigBang ! aaah boleh naik sawan aku tengok dorang punya performance . haha aku sabar je weh . lol aku cair dengar suara Taeyang and Daesung . suara dorang sedap . eh berapa kali aku nak bagi tau ? Seungri handsome :3 haha 

Alahai , haha aku tak jealous pun . tapi IU isteri aku T.T

Then , cuti sekolah ni aku balik kampung kot . aaaaaaaaaaaaah KENAPA SETIAP CUTI SEKOLAH AKU KENA BALIK KAMPUNG ? Aaaaaaah sikit-2 balik -..- haha sabar weh . dah lah aku balik pun bukan ada kawan pun T.T nak harap dengan Aiman jangan harap . aku perempuan dia apa ? haha dia jantan -.- lol Nabila dia pergi Paris , alahai . kenapa lah tak ajak aku weh ? TT.TT haha aku jealous T.T haha , Jangan lupa bawak balik orang putih yang handsome . aku nak bagi kat orang , haha bukan untuk aku k .

Aaah , lepas tu . B1A4 ;~~; Nak comeback dah . tinggal Sandeul's teaser photo je . haha aku excited . haha tapi . oh my god . baru aku teringat T.T aku tak de kat rumah masa tu T.T omg , wae ? TT.TT baru aku teringat weh . kfine *crying* aku aku nak tengok suami aku dalam MV tu . aah perempuan tu menggatal dengan suami aku T.T aaah T.T sekarang aku tak nangis , tapi dua hari akan datang , tengok lah mesti aku nangis T.T ahahahhaa

Sedinyaaaaa T.T

Lol haritu , Infinite punya teaser untuk comeback dorang bulan Mei tu di-release-kan tau . hahaha then dua hari lepas tu kot . video tu di-privatekan . haha cerita sebab zip seluar Myungsoo tak tutup . hahaha aku nak gelak weh . hahaaahah XD then aku jumpa satu gambar Myungsoo masa kecil . haha masa tu dia tak tutup zip juga XD lol omg aku tak tengok k -.- btw birthday Myungsoo nak dekat dah . lagi 2 hari . omg , hadiah tak siap lagi T.T

Eh , panjang lah pula aku membebel harini kan ? keh . biasa lah . aah tadi kan , followers blog aku jatuh satu . eh hilang satu . pergh , haha you follow I tak ikhlas eh ? >.< haha then followers kat twitter aku selalu turun naik .__. ala , biar lah T.T haha err , yang tu je lah aku nak membebel . kbai . jumpa bila-2 nanti ya weh XD

Omg , his smirk ._______.
Alahai , rambut aku 8D

← NEWER
OLDER →