404 Error : Page not found
Hi there.

I'm EXO's Luhan. Welcome to my wife's blog and her name is Adelina but she prefer people call her Elin. She is a hardcore KPOP fan. Blog is just her pastime ((i guess)) because twitter is already taken her heart but she still loves her husbands and she said she's sorry because this blog dont have tagboard since i told her to make this blog a little bit private because she is my wife. so any problems? just comment at her entry. thanks for a visit. /flying kiss/

" EXO IS MY HUSBAND
especially
Sehun , Luhan and Baekhyun (HunHanHyun)" - Elin


entries tumblr twitter follow

© BASECODES BY QSSTORY | SKIN BY HNIEMINN
New skins and new update
Sunday 15 January 2012 @ 8:52 pm
0 leave comment



Assalamualaikum and Annyeonghaseyo

Haha hye ! Sudah seminggu elin tak update ni . cewaah mesti lah -.- sebab elin boleh online sabtu and ahad je . haha berapa kali aku nak cakap ? aah so guys , haha blog ni bertukar rupa lagi ya XD haha maybe lagi simple :> haha eden suka vintage girl kat sidebar ni lol . lol act , elin ada tukar-2 code dia . haha XD serius tak tipu ._. yang mana elin rasa macam yang semak sikit harhar , elin tukar lah code dia ._. Aaah . Warna blog ni pun elin tak tukar banyak ._. Haha tak tukar langsung -.-

Hahaha mu nak tau tak ? cewaah , elin tergoda dengan kembar junior eden . haha -.- muka dia macam greyson chance . wohoo , pergh baru first time aku tengok budak junior macam stalker harhar , well . elin suka kerja stalk-2 orang ni . haha nanti besar elin nak jadi detektif lah . baru syok . haha kfine . aku berangan dah . baru first time aku cerita kat kawan aku yang aku suka budak tu . haha sebelum ni aku ada suka kat budak form 2 . haha tapi aku tak cerita kat kawan aku -.-' hoi , sapa yang form 2 yang sekolah dengan aku tu , jangan perasan pula ya -..-

Aaah wohoo and apa lagi eh ? elin tak de idea nak tulis apa --' harhar elin cerita sikit-2 je -.- haha well , otak tak berfungsi lol -.- homework minggu ni banyak gilooss . Oh tidak , sempat ke aku buat heh ? haha Geo dah siap -.- Ala , elin buat yang mana cikgu nak esok je lah -.- yang lain tak payah buat lagi . harhar , malasnya eden ~(*A*~) haha seperti yang senior aku kata , cikgu Geografi aku tak lah garang sangat kot ._. eh kenapa ada kot ?  haha . 


And elin dah jadi opah dah -.- Alya , Siti , Wani and others classmate dah panggil aku opah . haha tapi aku suka . kfine -,- aku jenis orang tak kesah ank panggil apa . sekurang-2nya elin dapat nama baru kan kan kan ? haha and you know what ? haha Facebook elin yang nama Adelina Amin tu kan , sudah ditukar ke Makcik Elin Goges . harhar , silalah gelak =.= Witchi a.k.a Nani , dia cabar aku . act , aku suruh dia cabar aku sebab aku boring . then dia suruh elin tukar nama . haha mula-2 nak tukar nama Elin Super Ohsem tapi -.- hampeh , nama tu tak leh guna T^T and selama seminggu eden kena guna nama tu -.- haha tak pe-2 nanti aku pergi deactive account tu balik 

Aaah yang tu je lah kot elin nak cerita . haha well , idea tak de dah kot . I guess . Aah okey-2 elin suka lagu dalam blog elin ya . wohoo sedih gila Y_Y korang yang tak faham tu , dengar je lah ._. aku yang tak faham pun , boleh kata sedih . sapa kata tak sedih tu , dia tak de perasaan lah tu . haha . Esok eden ada latihan band -.- kena pergi weh . haha Aaah Happy Birthday to 2PM's Junsu and Nick ! Okey byebye o/ o/ jumpa minggu depan ya anak-2 sekalian "3"
Next week , ada Tahun baru cina . wohoo , mesti cuti seminggu tu (Y)

← NEWER
OLDER →