404 Error : Page not found
Hi there.

I'm EXO's Luhan. Welcome to my wife's blog and her name is Adelina but she prefer people call her Elin. She is a hardcore KPOP fan. Blog is just her pastime ((i guess)) because twitter is already taken her heart but she still loves her husbands and she said she's sorry because this blog dont have tagboard since i told her to make this blog a little bit private because she is my wife. so any problems? just comment at her entry. thanks for a visit. /flying kiss/

" EXO IS MY HUSBAND
especially
Sehun , Luhan and Baekhyun (HunHanHyun)" - Elin


entries tumblr twitter follow

© BASECODES BY QSSTORY | SKIN BY HNIEMINN
School life (◕_◕)
Sunday 8 January 2012 @ 1:48 pm
0 leave comment

"I like someone who shares my interests and is fun . I hope she is kind" - SHINee , Minho

Assalamualaikum and Annyeonghaseyo .

Yo wassup , haha dah berapa hari Elin tak update ? Aah 5 hari kan ? Eh betul ke ? Hahar biar lah . So , korang punya school life macam mana ? Aah , best ke tidak ? lol Oh okey , Elin dah start sekolah -.- eh korang pun macam tu juga --' And and and budak form 1 tahun ni ramai gila *O* juling mata aku tengok . tapi makin lama , makin sikit juga sebab ada setengah tu pergi SBP or MRSM ._. Well , semua masuk sekolah tu 5A and 4A T__T' And and and again , junior aku tahun ni *~* sorang pun tak tegur aku . ceh aku tau lah aku tak popular lol . tapi ada lah yang senyum kat aku and cakap dengan aku -.- yang tu pun dari sekolah rendah aku dulu *~* dia tak panggil eden dengan panggilan 'KAKAK' . Wohoo , aii terasa muda lah pula . haha dia panggil aku dengan panggilan 'ADELINA' je -.- apa ni ? panggil aku dengan nama tak glamour lol . panggil lah aku Elin ke Amber ke Isteri Sandeul ke apa ? Ok keluar tajuk dah .

First day of school , dengan bangganya aku masuk pagar sekolah , haha . jadi senior lah konon . tapi untuk sesi petang je .what the ..... then lepas tu , aku naik bukit (?) haha then eden jumpa kawan eden .____. kfine . kunonya cara aku bercerita -.- eh kejap ! haha masa eden pergi kantin kan , elin rasa macam kat sekolah lain lmao , sebab kantin dipenuhi dengan budak-2 yang aku tak kenal -.- haha then first class dekat cabin sebelah kantin . haha cabin tu kan ;~~; pada mulanya panas gila walaupun ada aircon //betul ke aku eja ? Then makin lama , makin sejuk . wohoo -..- and lepas tu pergi kelas asal -.- I mean , kelas yang betul-2 , lepas tu tak belajar pun -.- rasanya lah . lupa dah . and then ada sesi pendaftaran kokurikulum kali kedua . lol Unit uniform elin sebelum ni PBSM then elin tukar ke Pancaragam . Ceh boleh lah aku aktif sikit lol -..- then persatuan and sukan pun aku tukar blabla . malas nak tulis .______. and lepas perjumpaan tu belajar ._. then lepas tu balik -.-

Second day of school , Haha , hari khamis kan ? hari tu elin ada PJ ! Wohoo , elin suka *O* bestnya XD and pada hari tu , tak macam first day tu , first day lagi best dari second day lmao . aku pun tak tahu kenapa ._. sebab second day tu dah belajar -.- kerja sekolah pun dah ada dah and lets move on to next day XD haha tak tau nak cerita apa -.-

Third day of school , yo , hari tu , eden pakai baju kurung sekolah .______. TAK BOLEH LASAK lah weh T____T baru je aku nak bersilat kat situ -.- apa lah ._. and pada hari tu form 1 ada orientasi lagi *~* bila nak habis pun aku tak tau -.- and ada aku kesah lol . kejamnya aku -.- haha and hari tu , haha homework semakin bertambah . omg . banyaknya homework sekolah tambah dengan homework tusiyen *O* and kat Science lab , kena bahagi group tau . then satu group kena ada 5 orang and dalam group tu kena ada berbilang kaum . haha XD and kalau 35 bahagi dengan 5 = 7 kumpulan lah kena ada ._. eden kumpula ke 4 ;AA; haha . Aah Afif jadi ketua . and the rest jadi ahli je lah -.- Aah Suaraj , Song , Tasha and Elin *cough* haha aku tak kesah pun group dengan sapa ;p and lepas tu balik ! eh kejap ada benda terlepas -..- and masa rehat kan , aku dapat tau kan , aku masuk PANCARAGAM ! HAHA kunonya aku -.- haha best lah kot -.- tapi latihan kena datang lah -.- haha kfine .

"I told you that you needed me" - SHINee , Taemin

And yang tu je lah . and please ignore lah kalau ada typo lol , malas nak check balik u.u and aku pun tak tau apa benda eden merapu kat atas tu . haha entry kali ni memang childish gila :O and semalam kan , mood elin macam orang gila -.- haha terasa je kerja eden -.-haha kfine malas nak ingatkan balik .__. yang dah tau , please diam je *O* aku cuma luahkan kepada Alya je :3 lol

and and , omg omg haha Teen Top weh . Teen top ! haha lagu dorang baru tu *O* haha best gila siot . lol dah berapa kali entah aku ulang lagu tu . aku tak tipu kay :3 LJoe handsome .__. Chunji *O* omg haha XD Chunjoe ftw ! haha XD korang dah dengar ke belum ? kalau belum pandai-2 cari kat youtube ya -.- elin malas nak link-kan kat sini -.- Me memang pemalas . and lepas ni , elin nak buat homework *O* Yay , and esok tak boleh online dah -.- kesiannya aku . Haha , yang tu je lah aku nak merapu untuk minggu ni *senyum sampai ke telinga* har har har Kbai :*

Oh wait , pemilihan ketua kelas and blabla tu , belum dipilih lagi . harhar -.-

← NEWER
OLDER →