404 Error : Page not found
Hi there.

I'm EXO's Luhan. Welcome to my wife's blog and her name is Adelina but she prefer people call her Elin. She is a hardcore KPOP fan. Blog is just her pastime ((i guess)) because twitter is already taken her heart but she still loves her husbands and she said she's sorry because this blog dont have tagboard since i told her to make this blog a little bit private because she is my wife. so any problems? just comment at her entry. thanks for a visit. /flying kiss/

" EXO IS MY HUSBAND
especially
Sehun , Luhan and Baekhyun (HunHanHyun)" - Elin


entries tumblr twitter follow

© BASECODES BY QSSTORY | SKIN BY HNIEMINN
Tak de tajuk weh -_-
Tuesday 27 March 2012 @ 10:59 pm
0 leave comment

NU'EST is my new fandom . omg ;~~:

Hello fellas ,

Keh , dah seminggu aku tak update kan ? alahai , aku semakin malas . lol ._. AA; act , banyak gila aku nak cerita untuk entry kali ni . tapi aku cuma cerita yang terlintas dalam kepala otak aku lah ._. haha kfine 

Weh , aku gila dengan NU'EST , BTOB and EXO sekarang lol ._. ke mana lah Infinite  and B1A4 hilang ? Y__Y act kan , aku seorang isteri yang teruk . Y__Y AAAA; teruk lol ._. aku kadang-2 tension dengan benda-2 semua ni ._. aah childish kan aku ? tapi aku kesah apa kan ? T^T Alahai , Sehun lah yang buat aku tak tentu arah ni -.-

Hahaha , and and sekarang kan , aku ada bias baru ._. eh bukan suami k . lol maybe boyfriend atau scandal yang baru *cough* haha Kfine , NU'EST - JR and Ren , BTOB - Minhyuk and Sungjae , EXO - Sehun and Kai . Setiap group ada dua orang -.- tamaknya aku ;--; lol dan dorang lah tengah menggangu list bias-2 aku T__T haha ._. baru je kenal , terus dorang naik anak tangga . haha and aku tak lepaskan Sandeul lagi k -.-

Omg handsome Minhyuk ;--; 

Result exam aku dah dapat semua . haha Alhamdulillah , tak de fail . haha subjek yang paling teruk ialah Mathematics . omg kfine -__- subjek yang buat aku tension lol and mulai sekarang kan , aku nak tumpu apa yang cikgu ajar kat kelas ._. haha . idea aku dah pupus .____________________. k dah datang balik . haha alahai , aku guna skins ni berapa minggu dah ? haha aku rindu untuk edit blog ._. tapi sibuk . sibuk lah sangat kan -.- eh menyampah aku lol aku masih tak tau nak guna skins siapa -.-

SHINEE's back ._. k aku gila . haha banyak orang jadi Shawol lepas Shinee buat comeback ._. haha aku shawol tapi tak truly ._______. haha dulu ye lah tapi sekarang tak T^T haha aku rindu time tu , tapi nak buat macam mana kan ? ._. biar je lah yang lepas tu . eh-2 kejap . aku baru ingat . haha hari isnin , haritu T^T aku kena marah dengan cikgu science haha ._. sebab apa ? sebab aku pegang tengkorak yang ada dalam makmal . bwahahaha -.-

and and , album yang aku mention entry yang lepas kan , haha tak order-2 lagi weh -____- alahai , wani tak bagi lagi duit kat aku -..- haha kalau dia tak bayar juga . haha aku share je lah duit dengan alya . haha -.- lupakan . AAA; ingat tak ? lol SNSD haritu datang Malaysia kan ? haha aku tak excited mana pun .______. tapi aku sedih lah pula bila SNSD datang ._. sebab aku tak pergi . haha ayat keling . Aku nak jumpa scandal aku , Yoona . k jangan fikir negatif ya . fikir je , aku bagi pelempang kat korang lol .

and malam ni boring gila T^T tak de ke yang best ? lol and and aku ingat yang tu je lah aku nak update weh -.- tak de idea dah weh . otak sudah kering ppyong o/ and lupa lol . aku deactive account Adelina Amin tu . haha kalau nak contact , contact yang Kim Hyun Rin II tau bye
eh , aku tak habis lagi baca novel yang aku pinjam dari Alya tu lol

tetiba je mamat ni muncul lol ._.



← NEWER
OLDER →